Blabol.cz

subjektivní pohled na internetové dění

  • Úvodní stránka
  • Kdo to blábolí?

Co mají banky a mobilní operátoři společné? Vychcanost!

Autor: Jaroslav Fišer

Hned na začátku se chci omluvit za poněkud příkřejší slovník. Ale je to tak – vychcanost bank nezná mezí a je vidět, že přebírají praktiky mobilních operátorů, u kterých je přechod na výhodnější program velmi často k horšímu.

Už podruhé během měsíce se mě z (prazatím mé) Raiffeisen Bank snažili přesvědčit, ať si aktivuju jejich nový program ekonto komplet (nebo jak se to jmenuje).

Paní se mně po telefonu snažila vysvětlit, že je pro mě velmi výhodné na nový program přejít, protože mimo jiné získám paušální poplatek za vedení účtu, ve kterém bude zahrnuto všechno. A ještě získám výhody, jako například lepší spořící účet (o cca 0,5% nižší nabídka než u konkurenčních bank), poplatek za výběr z bankomatu v tuzemsku i zahraničí zdarma (zatím ještě nikdy jsem nevybíral v zahraničí a v tuzemsku minimálně) či nižší obrat pro provoz účtu zdarma (tu původní sazbu překračuju asi 4x). No prostě samé superlativy.

Tak jsem sednul k výpisu z účtu a během hovoru jí spočítal, že za uplynulých pět měsíců jsem měl pokaždé poplatky o cca 30 – 40% nižší než je ten jejich výhodný paušál. A to mám na účtu docela čilo… Přesto to paní nechtěla nějak pochopit a nutila mě ke schůzce v bance. Prý mé požadavky jsou schopni řešit individuálně. Zajímavé je, že když jsem u nich v bance byl sám od sebe a na nový produkt se přímo dotazoval, žádné individuální podmínky mi nenabídli.

Jen by mě zajímalo, jestli se takto aktivně snaží přesvědčit ty klienty, kterým by přechod na jiný typ účtu opravdu pomohl k úspoře…

Tento článek byl publikován 3.6.2013 at 15:04 v kategorii Co se jinam nevešlo. Můžete sledovat všechny komentáře přes RSS 2.0 feed.

K tomuto článku nelze vkládat komentáře.

Přidat do oblíbených

  • Kategorie

    • Co se jinam nevešlo (11)
    • Marketing (29)
    • Naše weby a projekty (10)
    • SEO, vyhledavače (15)
    • Sklik, Adsense atd (10)
  • Archiv článků

    • Listopad 2014 (1)
    • Říjen 2014 (1)
    • Září 2014 (1)
    • Červenec 2014 (1)
    • Únor 2014 (2)
    • Listopad 2013 (2)
    • Říjen 2013 (1)
    • Červen 2013 (2)
    • Prosinec 2012 (1)
    • Říjen 2012 (1)
    • Září 2012 (4)
    • Červen 2012 (1)
    • Duben 2012 (1)
    • Březen 2012 (1)
    • Únor 2012 (2)
    • Leden 2012 (3)
    • Prosinec 2011 (2)
    • Listopad 2011 (2)
    • Říjen 2011 (3)
    • Září 2011 (3)
    • Srpen 2011 (7)
    • Červenec 2011 (9)
  • Čtěte u nás:

    • Ztrácí Seznam.cz dech a nebo naopak vstává z popela?
    • Proč dává Seznam stále málo relevantní výsledky? Cui bono?
    • Seznam? Neznám!
    • Jak nekomunikovat se zákazníkem
    • Seznam obětoval fulltext na úkor firmy.cz – pokračování
    • Seznam „obětoval“ fulltext na úkor Firmy.cz
    • Jak jsem právě neprodal tento blog
  • Štítky

    AdSense adwave AdWords bannerová reklama Etarget Facebook favorites Google heureka.cz katalogy Lupa oblíbené PageRank Potenza prezentace Seznam Sklik srovnavače cen URL vyhledavače Webtrh zbozi.cz

Copyright © 2025, Blabol.cz, INET-SERVIS.CZ | RSS článků | RSS komentářů

WordPress theme designed by web design